În conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, precum și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare: Regulamentul), INTER COMPUTER ROMANIA SRL (denumită în continuare: Organizația), în calitate de operator de date, oferă următoarele informații.
Organizația recunoaște conținutul prezentei declarații legale ca fiind obligatoriu și se angajează să asigure că toate activitățile sale de prelucrare a datelor respectă prevederile prezentului document, ale legislației naționale în vigoare, precum și ale actelor juridice ale Uniunii Europene.
Principiile de protecție a datelor privind activitățile de prelucrare efectuate de Organizație sunt disponibile permanent la adresa: http://intercomputer.hu/
Organizația își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prezenta informare, cu condiția de a notifica în timp util publicul cu privire la eventualele modificări. Prezenta Politică de Confidențialitate intră în vigoare la data publicării sale.
Temeiurile legale ale prelucrării datelor noastre sunt următoarele:
- în temeiul art. 6 alin. (1) lit. a) din GDPR – consimțământul voluntar și informat al persoanei vizate pentru prelucrarea datelor (denumit în continuare: Consimțământ);
- în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR – executarea unui contract la care persoana vizată este parte (denumit în continuare: Executarea Contractului);
- în temeiul art. 6 alin. (1) lit. c) din GDPR – îndeplinirea unei obligații legale care revine operatorului (de exemplu, obligații contabile sau fiscale – denumit în continuare: Îndeplinirea obligației legale).
Temeiul legal al prelucrării va fi indicat distinct, în funcție de categoria de date și scopul prelucrării, prin referire la lista de mai sus.
I. Cine prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal și cine are acces la acestea?
Emitentul prezentei informări, totodată Operatorul de date:
Denumire companie: INTER COMPUTER ROMANIA SRL
Sediu social: Șos. Orhideelor, Orhideea Towers, Turnul de Nord, etaj 9, București, 060071
Nr. înregistrare în registrul comerțului: J2024001325407
Cod fiscal: 49463148
Telefon: +0753300888, 0374620727
E-mail: [email protected]
Website: https://intercomputer.hu/
Persoanele vizate pot solicita în scris informații privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal sau pot trimite cereri și plângeri la următoarele date de contact:
- prin e-mail, la adresa: [email protected]
- prin corespondență poștală, la adresa: Șos. Orhideelor, Orhideea Towers, Turnul de Nord, etaj 9, București, 060071, In atenția: dna. Carmen Florentina Ciucu
Persoane împuternicite de operator
Pentru gestionarea și stocarea datelor dumneavoastră, utilizăm diverse entități comerciale cu care am încheiat contracte de împuternicire pentru prelucrarea datelor, și cărora le transmitem datele necesare în vederea atingerii scopurilor specificate mai jos. Prelucrarea datelor dumneavoastră este efectuată de următoarele persoane împuternicite de operator:
Furnizarea de servicii IT:
Organizația utilizează persoane împuternicite de operator pentru menținerea și administrarea website-ului său, care furnizează servicii IT (găzduire web) și, în acest context, prelucrează datele cu caracter personal furnizate pe site pe durata valabilității contractului încheiat. Activitatea desfășurată de aceste persoane împuternicite de operator constă în stocarea datelor cu caracter personal pe server.
Denumirea acestor persoane împuternicite este următoarea:
Numele și adresa persoanei împuternicite | Scopul prelucrării datelor |
Manhertz-Pylon Számítástechnikai, Szolgáltató és
Kereskedelmi Kft. (2085 Pilisvörösvár, Fő út 126.) |
a) Găzduire web și operare site, |
Facebook, Inc. (USA – 1601 Willow Road Menlo
Park, California 94025) |
a) Servicii de publicitate, analiză și măsurare, |
GOOGLE LLC (USA – Google Data Protection Office,
1600 Amphitheatre Pkwy |
a) Servicii de publicitate, analiză și măsurare, |
LinkedIn Corporation: LinkedIn Ireland (Irlanda –
Gardner House, Wilton Place, Wilton Plaza, Dublin 2) |
a) Servicii de publicitate, analiză și măsurare, |
Operatorul informează toți destinatarii cu privire la orice rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării datelor, în cazul în care datele cu caracter personal le-au fost comunicate, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau necesită un efort disproporționat. La cererea persoanei vizate, operatorul oferă informații cu privire la acești destinatari.
Informații privind transferul de date cu caracter personal în străinătate:
Google LLC și filialele sale, LinkedIn și filialele sale sunt incluse în decizia de adecvare a Comisiei Europene în temeiul articolului 45 din GDPR, respectiv în Decizia de punere în aplicare (UE) 2016/1260 a Comisiei, precum și în cadrul Listei Scutului de Confidențialitate UE–SUA (Privacy Shield), stabilite pe baza acestora. Prin urmare, transferul de date către aceste entități nu este considerat un transfer de date către o țară terță din afara Uniunii Europene și nu necesită consimțământul explicit al persoanelor vizate. Transferul este permis în temeiul articolului 45 din GDPR, întrucât aceste entități au declarat conformitatea cu dispozițiile GDPR. Facebook Inc. și filialele sale prelucrează datele cu caracter personal provenite din Uniunea Europeană în conformitate cu modificările prevăzute în hotărârea Schrems II, asigurând respectarea cerințelor impuse de Curtea de Justiție a Uniunii Europene.
II. Ce date cu caracter personal prelucrăm, în ce scop, pentru cât timp și în temeiul cărui drept legal?
- Prelucrare bazată pe consimțământ:
- Se consideră consimțământ și acțiunea prin care, în timpul vizitării site-ului nostru, bifați o căsuță în acest sens, efectuați setări tehnice corespunzătoare în cadrul utilizării serviciilor societății informaționale, precum și orice altă declarație sau acțiune care, în contextul dat, indică în mod clar acordul dumneavoastră pentru prelucrarea planificată a datelor cu caracter personal (de exemplu, continuarea utilizării website-ului).
- Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, în conformitate cu prevederile Capitolului IV al prezentei politici.
- Prelucrare necesară pentru executarea unui contract:
A | B | C | D | E | F |
Persoană vizată | Categoria de date | Sursa datelor | Scopul prelucrării | Temeiul juridic | Durata prelucrării |
Partea contractantă sau persoana de contact | Nume | de la persoana vizată | a) Încheierea, definirea conținutului, modificarea sau executarea unui contract sau acord de confidențialitate | Executarea contractului în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR | Pentru executarea contractului și emiterea facturii: în conformitate cu prevederile Legii contabilității – în prezent: 8 ani. |
Număr de telefon de serviciu | de la persoana vizată | a) Încheierea, definirea conținutului, modificarea sau executarea unui contract sau acord de confidențialitate
b) Menținerea contactului |
Pentru scopul lit. a) din coloana D:
prelucrarea se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR – Executarea contractului
Pentru scopul lit. b) din coloana D: prelucrarea se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. f) din GDPR – Interes legitim |
Pentru executarea contractului și emiterea facturii: în conformitate cu prevederile Legii contabilității – în prezent: 8 ani.
Pentru scopul lit. b) din coloana D: datele sunt prelucrate până la data încetării contractului |
|
Denumire companie | de la persoana vizată | a) Încheierea, definirea conținutului, modificarea sau executarea unui contract sau acord de confidențialitate | Executarea contractului în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR | Pentru executarea contractului și emiterea facturii: în conformitate cu prevederile Legii contabilității – în prezent: 8 ani. | |
Funcție | de la persoana vizată | a) Încheierea, definirea conținutului, modificarea sau executarea unui contract sau acord de confidențialitate | Executarea contractului în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR | Pentru executarea contractului și emiterea facturii: în conformitate cu prevederile Legii contabilității – în prezent: 8 ani. | |
Adresă de e-mail de serviciu | de la persoana vizată | a) Încheierea, definirea conținutului, modificarea sau executarea unui contract sau acord de confidențialitate | Executarea contractului în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR | Pentru executarea contractului și emiterea facturii: în conformitate cu prevederile Legii contabilității – în prezent: 8 ani. | |
Semnătură | de la persoana vizată | a) Încheierea, definirea conținutului, modificarea sau executarea unui contract sau acord de confidențialitate | Executarea contractului în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR | Pentru executarea contractului și emiterea facturii: în conformitate cu prevederile Legii contabilității – în prezent: 8 ani. | |
Nume și adresă de facturare (dacă diferă de cele menționate anterior) | de la persoana vizată | c) Facturarea onorariilor rezultate din contract | Executarea contractului în temeiul art. 6 alin. (1) lit. b) din GDPR | Pentru executarea contractului și emiterea facturii: în conformitate cu prevederile Legii contabilității – în prezent: 8 ani. |
- Transmiterea de newsletter prin e-mail
A | B | C | D | E | F |
Persoană vizată | Categoria de date | Sursa datelor | Scopul prelucrării | Temeiul juridic | Durata prelucrării |
Utilizator înregistrat pentru newsletter | Adresă de e-mail* | de la persoana vizată | a) Trimiterea de newslettere și invitații la evenimente | Consimțământ – în temeiul art. 6 alin. (1) lit. a) din GDPR | Până la retragerea consimțământului |
Datele marcate cu * sunt obligatorii; fără furnizarea acestora, înscrierea pentru primirea newsletterului nu este posibilă.
d) Prelucrare bazată pe îndeplinirea unei obligații legale:
În cazul prelucrării datelor cu caracter personal în temeiul unei obligații legale, categoriile de date prelucrate, scopul prelucrării, durata stocării datelor, precum și destinatarii sunt determinate de prevederile actului normativ care constituie temeiul legal al prelucrării.
Enumerarea acestor reglementări poate fi consultată în secțiunea anterioară, în cadrul prelucrării datelor aferente încheierii contractului și emiterii facturii.
III. Ce date colectăm automat despre dumneavoastră și ce impact pot avea asupra dumneavoastră? (Prelucrarea datelor vizitatorilor pe site-ul Organizației și informare privind utilizarea cookie-urilor)
Scopul utilizării cookie-urilor de către Furnizor:
- Securitate – sprijinirea și asigurarea securității, precum și ajutorul acordat Furnizorului în detectarea comportamentelor ilegale.
- Preferințe, caracteristici și servicii – cookie-urile pot indica Furnizorului limba preferată de utilizator, preferințele de comunicare ale acestuia și pot ajuta utilizatorul să completeze formularele de pe Site, facilitând astfel utilizarea.
- Publicitate – Furnizorul poate utiliza cookie-uri pentru a afișa utilizatorului anunțuri relevante atât pe Site, cât și în afara acestuia. De asemenea, pot fi folosite cookie-uri care determină dacă utilizatorii care au văzut o reclamă pe Site au vizitat ulterior pagina web a respectivului advertiser. În mod similar, partenerii comerciali ai Furnizorului pot folosi cookie-uri pentru a verifica dacă anunțurile lor au fost afișate pe Site și cum au fost performante, putând informa Furnizorul cu privire la comportamentul utilizatorilor față de respectivele reclame. Furnizorul poate colabora și cu parteneri care afișează reclame utilizatorilor pe Site sau în afara acestuia, după ce aceștia au vizitat website-ul partenerului
- Performanță, analiză și cercetare – aceste tipuri de cookie-uri ajută Furnizorul să înțeleagă cum funcționează Site-ul în diferite locații. Furnizorul poate folosi cookie-uri și pentru a evalua, îmbunătăți sau cerceta Site-ul, produsele, funcționalitățile și serviciile, inclusiv atunci când utilizatorul accesează Site-ul de pe alte pagini web sau dispozitive, cum ar fi computerul sau dispozitivul mobil al acestuia.
Tipuri de cookie-uri utilizate de Furnizor:
- Cookie-uri de analiză și urmărire;
- Cookie-uri de sesiune – care funcționează doar pe durata sesiunii active (în general, o vizită pe Site sau o sesiune de browser)
- Cookie-uri persistente – care permit recunoașterea utilizatorului ca fiind unul existent, facilitând reîntoarcerea pe Site fără o nouă autentificare. După logare, aceste cookie-uri rămân în browserul utilizatorului și pot fi accesate de Site la revenirea acestuia.
Cu privire la cookie-urile utilizate pe site-ul Furnizorului și datele generate în timpul vizitei:
În timpul utilizării site-ului web, Furnizorul poate înregistra și prelucra următoarele date despre vizitator și dispozitivul utilizat pentru navigare:
- adresa IP a vizitatorului
- tipul de browser
- caracteristicile sistemului de operare al dispozitivului utilizat (ex. limba setată)
- data și ora vizitei
- pagina, subpagina, funcția sau serviciul accesat
- clicuri efectuate.
Aceste date sunt păstrate maximum 90 de zile și pot fi utilizate în principal pentru investigarea incidentelor de securitate.
Adobe Flash este o altă tehnologie care oferă funcționalități similare cookie-urilor și poate stoca date pe dispozitivul utilizatorului. Totuși, nu toate browserele permit ștergerea cookie-urilor Adobe Flash. Utilizatorul poate restricționa sau bloca aceste cookie-uri prin intermediul site-ului Adobe. Dacă utilizatorul restricționează/blochează aceste cookie-uri, este posibil ca anumite funcționalități ale Site-ului să devină indisponibile.
Cookie-uri utilizate de terți:
Parteneri de încredere asistă Organizația în afișarea de reclame pe Site și în afara acestuia. De asemenea, organizații de analiză, precum Google Analytics, pot plasa cookie-uri pe dispozitivul utilizatorului.
Organizația utilizează cookie-uri ale terților în legătură cu următoarele platforme:
https://www.facebook.com/
https://www.google.com/
https://www.linkedin.com/
Controlul și gestionarea cookie-urilor:
Majoritatea browserelor permit utilizatorilor să controleze utilizarea cookie-urilor prin setări specifice. Cu toate acestea, dacă utilizatorul restricționează utilizarea cookie-urilor pe Site, acest lucru poate afecta experiența utilizatorului, deoarece conținutul nu va mai fi personalizat. De asemenea, utilizatorul poate dezactiva salvarea setărilor personalizate, cum ar fi informațiile de autentificare.
Dacă utilizatorul nu dorește ca Organizația să utilizeze cookie-uri în timpul vizitării Site-ului, acesta poate dezactiva anumite cookie-uri în meniul de setări. Pentru ca Organizația să poată lua la cunoștință că utilizatorul a dezactivat anumite cookie-uri, va fi plasat un cookie de dezactivare (opt-out) pe dispozitivul utilizatorului. Acest lucru permite Organizației să știe că nu trebuie să plaseze alte cookie-uri la următoarea vizită a utilizatorului pe Site. Dacă utilizatorul nu dorește să primească cookie-uri, poate modifica setările browserului utilizat pe dispozitiv. Dacă utilizatorul continuă să utilizeze Site-ul fără a modifica setările browserului, Organizația consideră că acesta și-a dat consimțământul pentru utilizarea oricăror cookie-uri pe Site. Site-ul nu va funcționa corespunzător fără cookie-uri.
Pentru mai multe informații despre cookie-uri – inclusiv despre tipurile acestora, modul de gestionare și ștergere – vizitați:
https://www.allaboutcookies.org ori https://www.aboutcookies.org
Pentru informații specifice despre cookie-urile utilizate de Google Analytics, accesați:
https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=hu
Utilizarea cookie-urilor Google poate fi dezactivată pe pagina dedicată pentru renunțarea la anunțurile Google. Cookie-urile pot fi gestionate și activate în general prin intermediul următoarelor linkuri:
https://www.aboutads.info/choices, http://www.networkadvertising.org/choices/, https://www.youronlinechoices.eu.
Acceptarea sau activarea cookie-urilor nu este obligatorie. Utilizatorul își poate modifica setările browserului pentru a respinge toate cookie-urile sau pentru a fi notificat de fiecare dată când un cookie este trimis. Deși majoritatea browserelor acceptă cookie-urile în mod implicit, aceste setări pot fi ajustate astfel încât acceptarea să nu fie automată, oferind utilizatorului posibilitatea de a decide de fiecare dată.
Informații despre setările cookie-urilor în cele mai populare browsere:
Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=hu&co=GENIE.Platform%3DDesktop&o co=0
Firefox: https://support.mozilla.org/hu/kb/tovabbfejlesztett-kovetes-elleni-vedelem-azasztal?redirectslug=sutik-engedelyezese-es-tiltasa-amit-weboldak-haszn&redirectlocale=hu
Microsoft Internet Explorer 11: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/deletemanage-cookies#ie=ie-11
Microsoft Internet Explorer 10: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/deletemanage-cookies#ie=ie-10-win-7
Microsoft Internet Explorer 9: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/deletemanage-cookies#ie=ie-9
Microsoft Internet Explorer 8: http://windows.microsoft.com/hu-hu/internet-explorer/deletemanage-cookies#ie=ie-8
Microsoft Edge: http://windows.microsoft.com/hu-hu/windows-10/edge-privacy-faq Safari: https://support.apple.com/hu-hu/HT201265
Atragem atenția că anumite funcționalități ale Site-ului sau servicii oferite pe acesta pot să nu funcționeze corespunzător în lipsa cookie-urilor.
IV. Care sunt drepturile dumneavoastră în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal și cum vă asigurăm exercitarea acestora?
- Dreptul de acces: aveți dreptul de a solicita informații cu privire la datele pe care le prelucrăm despre dumneavoastră – ce date prelucrăm, în ce scop, pentru cât timp, cui le transmitem și din ce sursă provin datele respective.
- Dreptul la rectificare: dacă datele dumneavoastră s-au modificat sau au fost înregistrate incorect, puteți solicita corectarea, completarea sau rectificarea acestora.
- Dreptul la ștergere: în cazurile prevăzute de lege, puteți solicita ștergerea datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm despre dumneavoastră.
- Dreptul la restricționarea prelucrării: în cazurile stabilite prin lege, aveți dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră.
- Dreptul la portabilitatea datelor: completând formularul de solicitare a portabilității datelor (atașat în anexa prezentului document), puteți solicita transferul datelor dumneavoastră. Prin exercitarea acestui drept, puteți cere ca anumite tipuri de date prevăzute de lege să vă fie furnizate sau, în baza unei solicitări și împuterniciri exprese, să fie transmise direct către o altă organizație indicată de dumneavoastră.
Formularul de solicitare a portabilității datelor poate fi vizualizat accesând linkul de mai jos și poate fi descărcat făcând clic pe butonul „Descarcă”.
În cazul în care transmiteți oricare dintre solicitările de mai sus, vom acționa în conformitate cu prevederile legale și vă vom informa cu privire la măsurile luate în termen de o lună de la primirea cererii.
Vă informăm că, în cazul solicitărilor de ștergere, Organizația păstrează datele menționate anterior – care sunt prelucrate în scopul apărării drepturilor și intereselor legale – pe durata perioadei generale de prescripție de 8 ani stabilite de Legea contabilității. Pe parcursul acestei perioade, datele nu pot fi modificate, cu excepția cazurilor de rectificare la solicitarea dumneavoastră. Datele vor fi anonimizate după ce interesul legitim încetează.
- Dreptul de retragere a consimțământului: atunci când prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării realizate anterior retragerii.
- Dreptul de a depune o plângere: dacă considerați că v-au fost încălcate drepturile în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal, aveți dreptul de a adresa o plângere autorității de supraveghere competente:
Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal - Website: www.dataprotection.ro
Adresă poștală: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
E-mail: [email protected], [email protected]
Telefon: +40 318059211, +40 318059212
În plus față de cele de mai sus, puteți introduce o acțiune în justiție în fața Tribunalului Capitalei împotriva Organizației, în cazul în care considerați că v-a fost încălcat dreptul la protecția datelor personale.
h) Dreptul de opoziție: în cazul în care, în viitor, vom prelucra datele dumneavoastră în temeiul unui interes legitim, aveți dreptul de a vă opune unei astfel de prelucrări.
În cazul în care vă exercitați acest drept de opoziție, nu vom mai prelucra datele respective în acest scop.
V. Cum asigurăm securitatea datelor dumneavoastră?
Dispunem de un cadru complet de reglementare privind protecția datelor și informațiilor pe care le prelucrăm, care este obligatoriu pentru toți partenerii noștri contractuali.
Securitatea datelor în infrastructura IT
Datele cu caracter personal sunt stocate în propriul nostru mediu informatic, la care au acces doar persoane clar definite în baza unor reguli stricte de gestionare a drepturilor de acces. Stațiile noastre de lucru sunt protejate prin parolă; utilizarea de suporturi externe este limitată și permisă doar în condiții sigure, după verificare prealabilă.
Toate echipamentele informatice ale Organizației sunt dotate cu protecție permanentă și actualizată împotriva programelor malițioase.
Securitatea datelor în gestionarea documentelor
Respectăm cerințele privind securitatea datelor și în cadrul proceselor de gestionare a documentelor, reglementate printr-o procedură internă de administrare a documentelor. Dispunem de reguli detaliate privind distrugerea, stocarea și expedierea documentelor.
Securitatea fizică a datelor
Documentele pe suport hârtie care conțin date cu caracter personal sunt păstrate în dulapuri închise, cu protecție patrimonială, la care are acces doar personalul desemnat în mod expres.
VI. Ce măsuri luăm în caz de incident de securitate a datelor?
În conformitate cu dispozițiile legale, notificăm autoritatea de supraveghere cu privire la orice incident de securitate a datelor în termen de 72 de ore de la momentul în care am luat cunoștință de acesta, și ținem evidențe oficiale ale tuturor incidentelor. În cazurile prevăzute de lege, informăm și persoanele vizate despre incidentele respective.
VII. Când și cum modificăm prezenta Politică de Confidențialitate?
Dacă se modifică categoriile de date prelucrate sau alte condiții ale prelucrării, vom actualiza prezenta Politică de Confidențialitate în termen de 30 de zile, în conformitate cu dispozițiile GDPR, și o vom publica pe site-ul web http://intercomputer.hu. Vă rugăm să citiți cu atenție modificările Politicii de Confidențialitate în fiecare caz, deoarece acestea pot conține informații importante referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
Data: București, 10 ianuarie 2025